Retourtje Leeuwarden

Zo… vandaag even een retourtje Leeuwarden gedaan…Als ik Amsterdam achter me laat en Noord Holland verder in rijd, krijg ik toch een beetje een vakantie gevoel.  
Op de Afsluitdijk bij het monument even een pannenkoek gegeten… en de zilte zeelucht opgesnoven.. Gek, dat ruik ik namelijk niet zo in Scheveningen maar hier was echt zo’n zilte lucht die bijna op je tong plakte. Ik had nog graag even wat langer willen blijven staan snuiven… maar het weer zat niet helemaal mee en de paraplu lag in de auto.. 
Daarna weer vrolijk en opgefrist verder. Na een gezellig middagje weer terug.. maar niet na dat we nog even bij een Euro-winkel zijn geweest en bij de Action… en oh wat heb ik me goed ingehouden!!

De terugweg was donker.. 😦 minder om in te rijden.. maar dan… als je dan thuis komt… En je vind een brief van pak hem beet zo’n 8 kantjes.. 😛 hahah dan wordt je wel weer blij!!
Bedankt Beppie!!

Plaats een reactie