Long time…. no see

Door: Marleen

30 Dec 2015

Categorie: gebabbel

Een reactie plaatsen

Lensopening:f/11
Focuslengte:250mm
ISO:250
Sluiter:1/250 sec
Camera:NIKON D5000

Inderdaad! Dat klopt…

Heel erg druk geweest .., nieuwe baan bij Buurtzorg,  met de oprichting van de winkel, maar ook met de facebookpagina Snailmail Ontmoeten (loopt als een tierelier!! begonnen met 30 leden en nu al ruim 340!!)…

Dus… tijdens mijn vakantie in Zuid Afrika werd het me duidelijk.. Teveel achter de PC… te weinig het ‘echte’ leven…
Eigenlijk toen al de beslissing genomen om in ieder geval te stoppen als beheerder van van Snailmail Ontmoeten… 😦
En toen.. moest ik het nog even mijn medebeheerders vertellen… niet makkelijk, ik heb dat ook nog even heel tactisch voor me uit geschoven..
Maar… met ingang van 1 januari 2016 is het echt zover!

Ook heb ik een aantal ‘vrienden’ van facebook verwijdert, niet omdat ze niet aardig of lief zijn, maar je noemt iemand waarmee je in de lift hebt gestaan of naast hebt gezeten in de trein noem je ook niet meteen een vriend. Bovendien werd ik gek van alle berichten.
Ook het aantal “Vind ik leuk” pagina’s  naar beneden geschroefd… hoewel ondertussen ook weer nieuwen toegevoegd hahaha

De winkel is nog open… maar die gaat ook sluiten, heb alleen nog niet echt een datum in mijn hoofd..

Verder heb ik me aangemeld als vrijwilliger bij de Zonnebloem en als oproepvrijwilliger bij de Voedselbank.

Nieuwe projecten zullen er ongetwijfeld wel weer komen… maar eerst maar even zo… lekker lange brieven schrijven en pimpen.. ATC’s maken, bijbelstudie, en lekker werken.. Voorlopig zal ik daar even druk mee zijn. En wie weet… klets ik toch zo af en toe hier wat bij.

Lekker luieren en grazen onder de Zuid Afrikaanse zon!
Geef een reactie

