Waar heb ik mijn energie gelaten…

De wekker gaat, zucht, ik moet er uit van mezelf… 10.00 uur, kom op …
Hoogste tijd om iets te gaan doen! oh… wat dan? Nou… leren, bijvoorbeeld.
Oh ja.. ook nog… over 1 1/2 week weer een toets… Nou toe dan maar…

Gedouched en al ontbeten, ik zit op de bank… check mijn mail… zucht.
Nieuwsbrief na nieuwsbrief gooi ik ongelezen weg.. Bloglovin’… ongelezen weg..
Leren dan maar… een half uurtje… en ik weet al niet meer wat ik het eerst heb gelezen/geschreven.
Een brief schrijven dan… poging 1… het lijkt me onsamenhangend.. als los zand..
wat losse algemene kreten op papier.. lieve penvriendinnen mijn brieven worden weer beter
en langer en intenser… maar nu even niet..
Zucht… koffie dan maar … tja, die moet je wel zelf zetten.. oh ja…

Kortom…. HELLUP>>> ik ben mijn energie kwijt… waar heb ik die gelaten… waar vind ik die terug!!! De hoofdpijn is gelukkig een heel eind afgezakt maar die energie…

Rustig aan, beetje lezen, schrijven, freubelen, beetje hangen op de bank, als ik zin heb wat proberen te leren…. Morgen maar eens even uitwaaien op het strand…
Oh en die sigaret die lonkt… want die bracht ontspanning…

misschien wat geestelijk voer: Sestra… opwekkingsliederen…
Het voelt iets beter maar die vermoeidheid… die energie die is nog niet terug…
Geduld hebben Marleen, geduld… wat in een paar weken/maanden is weggevloeid.. kan niet in een paar dagen weer terug vloeien…

Maar ik vind het zo vervelend.. voor mijn collega’s die ziektediensten moeten draaien, voor mijn omgeving voor wie ik nu niet echt te genieten ben…

Worstelend met mijn gevoelens van ik kan het even niet en dat maar gewoon accepteren…

3 reacties op “Waar heb ik mijn energie gelaten…”

  1. Knuffel voor jou.. Energie komt wel weer terug als het goed is maar klinkt alsof je nu inderdaad even de tijd aan jezelf moet nemen…

  2. Rot voor je zeg. Neem je zelf vooral niks kwalijk en neem je tijd.

  3. Inderdaad… tijd is het enige dat nu even nodig heb… morgen maar eens even zeelucht snuiven in Kijkduin… en mijn hoofd leeg laten waaien.. misschien helpt dat wat…
    Dank je wel allebei


Plaats een reactie